Rusza doręczanie decyzji podatkowych 2022
Uprzejmie informujemy, że jak co roku Burmistrz Miasta Piastowa jako organ podatkowy organizuje doręczanie decyzji wymiarowych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Piastowie.
Akcja doręczania decyzji podatkowych na rok 2022 rozpocznie się 24 lutego bieżącego roku i potrwa do 27 marca włącznie. Nie do wszystkich jednak dotrą pracownicy Urzędu, dlatego część decyzji zostanie wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Uprawnione osoby będą doręczać decyzje od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00 – 20:00 do Państwa domu na wskazany przy składaniu informacji podatkowej adres do korespondencji zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa oraz dystansu społecznego wprowadzonych przez Ministerstwo Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego. Na prośbę podatnika pracownik urzędu, który dostarcza przesyłkę, zobowiązany jest okazać upoważnienie.
Wszystkie osoby, które będą odbierać decyzje proszone są o złożenie czytelnego podpisu na potwierdzeniu odbioru listu.
Zobowiązanie podatkowe należy uiścić na przypisany indywidualny numer konta, wskazany w decyzji podatkowej w banku, na poczcie lub za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Kasa w Urzędzie jest nieczynna.
Naczelnik Wydziału Finansowego
MS 03/2022, 3 marca 2022